Reklamacje

Jeżeli nie jesteś zadowolony z zakupu i chcesz dokonać zwrotu bądź wymienić towar na inny, nie ma problemu! Poinformuj nas o tym fakcie drogą mailową i odeślij towar własnym trasportem, kierując go na adres:

Świat AGD – Sklep internetowy serwisy-obiadowe24.pl
ul. Unii Lubelskiej 1, 61-249 Poznań



Nie zapomnij dołączyć do paczki:

  • dowodu zakupu, który otrzymałeś wraz z przesyłką . Jest on niezbędnym warunkiem przyjęcia towaru z powrotem.

  • wypełnionego formularza - do ściągnięcia poniżej:

>>>FORMULARZ<<<

 

W przypadku wymiany konieczne jest złożenie nowego zamówienia na towar, który chcesz otrzymać w zamian, co gwarantuje, że zamówiony towar będzie zarezerwowany właśnie dla Ciebie. W innych przypadkach nie ponosimy odpowiedzialności za niedostępność towaru.
Podczas składania zamówienia na wymianę koniczne jest wpisanie w uwagach "WYMIANA" oraz podanie numeru zamówienia, które odsyłasz.
Zamówienie na wymianę nie musi być opłacone chyba że wynika to z różnicy w cenie towarów.

Pamiętaj, że:

  • podstawowym warunkiem wymiany produktów jest odesłanie ich w stanie niezmienionym (czysty, "pozbawiony zapachu"). Jakiekolwiek ślady użytkowania uniemożliwiają wymianę bądź zwrot gotówki za towar. Najlepszym sposobem jest odesłanie produktu w tym samym opakowaniu, w którym dostarczyliśmy przesyłkę.

  • pieniądze za zwrócony towar otrzymasz przelewem na wskazane przez Ciebie konto w ciągu do 14 dni od daty przyjęcia przez nas zwrotu,

  • na dokonanie zwrotu towaru (także na wymianę) masz 14 dni od daty jego otrzymania,

  • nie przyjmujemy paczek odesłanych na nasz koszt (za wyjątkiem ustalenia takiego stanu rzeczy z obsługą sklepu) oraz paczek odesłanych za pobraniem,


Aby ułatwić procedurę zwrotu lub wymiany przygotowaliśmy dla Ciebie powyższy formularz, który wystarczy wydrukować, wypełnić i umieścić w pudełku wraz z paragonem lub fakturą. Pomaga on nam przeprowadzić transakcję w jak najkrótszym czasie i pozwala wyeliminować ewentualne błędy.



Jeśli przesyłka dotarła do Ciebie uszkodzona, nie panikuj! Jesteśmy do Twojej dyspozycji i pomożemy rozpocząć i pozytywnie zakończyć proces reklamacji.

 

WAŻNE!


W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w transporcie prosimy o zgłoszenie szkody najlepiej w formie pisemnej na adres

reklamacje@serwisy-obiadowe24.pl lub bezpośrednio na adres sklepu internetowego:

Świat AGD – Sklep internetowy serwisy-obiadowe24.pl ul. Unii Lubelskiej 1 61-249 Poznań

 

Czas na zgłoszenie szkody jest krótki i wynosi jedynie 7 dni od daty otrzymania przesyłki, także najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera lub niezwłocznie po dostarczeniu przesyłki.

 

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń stosownym rozwiązaniem jest sporządzenie protokołu szkody. W tym celu przygotuj numer listu przewozowego, na podstawie którego otrzymałeś /aś przesyłkę i skontaktuj się z infolinią firmy kurierskiej, na okoliczność spisania protokołu szkody.

 

Kolejnym elementem jest dostarczenie kopii protokołu szkody do naszej firmy. Najdogodniejszą formą jest wysłanie wiadomości e-mail lub przesłanie korespondencji faxem.

 

Po dopełnieniu tych kilku prostych czynności w terminie około trzech dni roboczych dostarczymy wszystkie elementy, które uległy uszkodzeniu (na koszt sprzedającego).

 

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt w sprawach reklamacyjnych pod numerami telefonów

 


+48 790 222 613


lub e-mail


reklamacje@serwisy-obiadowe24.pl

Pomysł na prezent
Zaskocz wybraną osobę
AAA
AMEFA
BERLINGER HAUS
BIOL
BOHEMIA
BROWIN
CHODZIEŻ
ĆMIELÓW
FEEL MAESTRO
GERLACH
GERPOL
GIARDINO
HANIPOL
INMET
JASŁO
KAROLINA
KING HOFF
KLAUSBERG
KOOPMAN
KROSNO
KRZYSZTOF
LA TORRE
LUMINARC
LUBIANA
MANUFAKTURA CHODZIESKA
MANUFAKTURA POZNAŃSKA
MASAHIRO
PASABAHCE
RĘKODZIEŁO
RICHARDSON SHEFFIELD
RIGAMONTI
SSW
TERMISIL